مهدی طارمی، مهاجم جسور تیم ملی فوتبال، پس از تساوی ارزشمند برابر بلژیک، ابراز عقیده کرد که با هوشیاری و تجربهی بیشتر، امکان پیروزی بر یاران دی بروینه وجود داشت و همچنان به صعود امیدوار است.
مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، پس از تساوی بدون گل مقابل بلژیک در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی، اظهار داشت: “ابتدا باید از همه بازیکنان، کادرفنی و دستاندرکاران تشکر کنم. کسی انتظار چنین نمایشی را از ما نداشت.” او افزود: “با وجود اتخاذ رویکرد دفاعی، توانستیم فرصتهای گلزنی ایجاد کنیم. کمی بدشانس بودیم که نتوانستیم به پیروزی برسیم؛ اگر باهوشتر عمل میکردیم و تجربه بازیهای بینالمللی بیشتری داشتیم، میتوانستیم پیروز میدان باشیم.” طارمی در پایان تاکید کرد: “هنوز برای صعود امیدوار هستیم.”
وی در خصوص گلی که به ثمر رساند و آفساید اعلام شد، تصریح کرد: “ما کاشتهزنهای توانمندی همچون رامین رضاییان و احسان حاجصفی داریم، اما با توجه به شرایط بازی، تصمیم گرفتیم از آن حرکت ترکیبی و تمرین شده استفاده کنیم. متاسفانه بدشانس بودیم که گل ما آفساید اعلام شد.”
مهاجم تیم ملی در رابطه با بازی پیش رو مقابل مصر خاطرنشان کرد: “باید منتظر نتیجه بازی مصر و نیوزیلند بمانیم. ما تا روز آخر برای صعود تلاش خواهیم کرد و امیدواریم به هدفی که از مدتها قبل دنبال آن بودیم، دست یابیم. اگر باتجربهتر بودیم، میتوانستیم پس از اخراج بازیکن بلژیک، کار را تمام کنیم. با این حال، خدا را شکر یک امتیاز کسب کردیم و تمرکزمان را به آینده معطوف میکنیم.”