سرمربی تیم ملی فوتبال مصر با اشاره به پیروزی مقابل نیوزیلند، از عزم شاگردانش برای غلبه بر ایران و صعود مقتدرانه به عنوان تیم اول گروه خبر داد.
حسام حسن، سرمربی تیم ملی فوتبال مصر، پس از اولین پیروزی تاریخی فراعنه در جام جهانی مقابل نیوزیلند، روحیه بالای تیمش را برای رویارویی با ایران اعلام کرد. وی در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: “از دوران بازیگری، رویای خوشحال کردن مردم مصر را در سر داشتهام و امروز شاهد تحقق آن بودیم. ورزشگاه ونکوور، پر از تماشاگر بود و بازیکنانم نشان دادند که شایسته پیروزی هستند.”
وی با تمجید از کامبک تیمش در نیمه دوم مقابل نیوزیلند، افزود: “بازیکنان مصر در نیمه دوم به سطح مورد انتظار رسیدند و میتوانستیم بیشتر از سه گل به ثمر برسانیم. از شجاعت و روحیه جنگجویانه همه بازیکنانم تشکر میکنم. همچنین از فدراسیون فوتبال مصر به خاطر حمایتهایشان قدردانی میکنم.”
حسام حسن درباره دیدار حساس روز ششم تیر مقابل ایران تأکید کرد: “ما با هدف پیروزی وارد زمین خواهیم شد. میخواهیم سه امتیاز را کسب کنیم و به عنوان صدرنشین گروه G به مرحله حذفی راه پیدا کنیم.”
لازم به ذکر است، مصر با چهار امتیاز در صدر جدول گروه G قرار دارد و تیمهای ایران و بلژیک هر دو با دو امتیاز، در ردههای بعدی هستند. در ادامه این رقابتها، مصر و بلژیک در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف ایران و نیوزیلند خواهند رفت.
منبع: تسنیم