در اقدامی ارزشمند، اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از تلاش ستودنی مقابل بلژیک، با صدور پیامی از لسآنجلس، عطر اتحاد و صلح را برای مردم سراسر جهان پراکندند.
تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین صف آرایی خود در رقابتهای جام جهانی 2026، مقابل تیم قدرتمند بلژیک ایستاد و با ارائه نمایشی درخشان، به تساوی بدون گل دست یافت.

پس از این بازی هیجانانگیز، ملیپوشان پرافتخار ایران در رختکن و بر روی تخته فنی، با قلم خود پیامی الهامبخش را برای تمامی مردم ایران و جهان نگاشتند.
در این پیام که با هشتگهای #168 و #minab همراه بود، یاد و خاطره شهدای مظلوم میناب در لسآنجلس به شکلی شایسته زنده نگاه داشته شد. ملیپوشان ایران با افتخار اعلام کردند:
«از ایران باستانِ چند هزار ساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است.
با افتخار به لسآنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک میکنیم.
لسآنجلس، از مهماننوازی تو سپاسگزاریم.
و از همه ایرانیانی که در این 180 دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.
آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملتهای جهان هستیم.»
این پیام، نشان از روح بلند و پیامرسانی ارزشمند ورزشکاران غیور ایران در صحنههای بینالمللی دارد.
منبع: تسنیم